مقالات

لوازم یدکی دینا پارت

لوازم یدکی دینا پارت

شرکت لوازم یدکی دینا پارت، تولید کننده انواع لوازم یدکی و توزیع قطعات یدکی خودروهای سواری ، با بیش از 20 سال فعالیت ، یکی از بهترین و معروف ترین برندها در این عرصه می باشد که با کیفیت ترین قطعات را به بازارهای داخلی عرضه می نماید.

از آنجایی که برند لوازم یدکی دینا پارت از معروف ترین و مهم ترین لوازم یدکی خودرو می باشد لذا این روزها انواع مدل های تقلبی این برند در بازار مشاهده می شود، لذا خرید لوازم یدکی از برند لوازم یدکی دینا پارت که برندی مورد اعتماد است ، امری ضروری است.

معرفی شرکت دینا پارت

دینا پارت در این ایام با داشتن بیش از سالها سابقه درخشان در پخش قطعات و لوازم یدکی ایده آل و مرغوب ، شبکه گسترده ای از شرکت های پخش را در سراسر ایران از آن خود کرده است.

دینا پارت به عنوان اولین و یکی از برترین شرکتهای تامین لوازم و قطعات یدکی خودرو با طراحی نظام مدیریت موفق به دریافت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ (ISO9001) شد تا در سطح بین المللی نیز فعالیت خود را به عرصه ظهور بگذارد . این مطلب نشان دهنده پیشرو بودن این کمپانی جهت تعهد به ارائه بهترین قطعات است.

چندی پس از فعالیت در زمینه تولید قطعات دو کمپانی قَدَر در صنعت خودروسازی، این شرکت با ثبت برند خود اعتبار و محبوبیت بیشتری را در بازار به خود اختصاص داد. امروزه طیف وسیعی از محصولات عرضه شده با “برند دینا پارت” در سراسر بازارهای داخلی یا حتی خارجی به فروش می‌رسند.

به طور کلی، دینا پارت تولید تقریبا ۲۰ درصد قطعات و لوازم یدکی خودروهای داخلی را بر عهده دارد و فعالیت عمده آن در تایید کیفی، و توزیع لوازم یدکی و قطعات است. در واقع، بیش از ۸۰ درصد کالاهای عرضه شده به سفارش خود دینا پارت در کارخانه های  دیگری تولید شده و با بسته بندی دینا پارت به مشتری ارائه می‌شود.

لوازم یدکی دینا پارت را از کجا بخرم؟

شرکت لوازم یدکی دینا پارت نمایندگی های مجاز مختلفی را در سراسر ایران دارد و یکی از اصلی ترین و معتبرترین فروشندگان و نمایندگان لوازم یدکی خودرو شرکت دینا پارت، سایت دولوکس کار می باشد که میتوانید تمام محصولات و لوازم یدکی مورد نیازتان را در این سایت به صورت اینترنتی سفارش و در کوتاه ترین زمان در محل دلخواهتان تحویل بگیرید.

با توجه به اینکه تمامی محصولات و قطعات شرکت دینا پارت دارای گارانتی می باشد و کیفیت آنها اعتبار زیادی به این محصولات بخشیده است  این امر بیشترین تاثیر را در جذب مشتریان داشته است.

لوازم یدکی دینا پارت

دسته بندی لوازم یدکی دینا پارت :

  • قطعات موتور و گیربکس
  • قطعات برقی
  • سیستم مدیریت موتور
  • قطعات سیستم تعلیق
  • سیستم ترمز و فرمان
  • قطعات بدنه و….

نکته بسیار مهم در هنگام خرید لوازم یدکی دینا پارت:

خرید لوازم یدکی خودرو به روش های گوناگونی صورت می گیرد . مثلا در برخی شرایط به صورت حضوری و در برخی مواقع به صورت اینترنتی می توان اقدام به خرید کرد.

زمانی که افراد به صورت حضوری اقدام به خرید قطعات یدکی خودرو می کنند در وهله نخست کیفیت آن محصولات را در نظر می گیرند و سپس به موارد حاشیه ای از قبیل هزینه و … توجه می کنند. اما در زمان خرید اینترنتی، افراد باید دقت بیشتری داشته باشند و لوازم یدکی مورد نظرشون رو از نمایندگی ها و شرکت های معتبر تهیه کنند.

یکی از مواردی که در زمان خرید لوازم یدکی برند دینا پارت باید به آن توجه شود قیمت این محصولات است که روزانه در حال تغییر می باشد و حتما باید از مراکزی که قیمتهای بروز دارند خرید کنید.

در صورتیکه  لوازم یدکی خودرو دینا پارت به صورت تقلبی تولید و عرضه شده باشد مطمئنا با قیمتی پائینتر از لوازم یدکی اصل و اورجینال به فروش می رسد.

در زمان نصب لوازم یدکی خودرو باید دقت کرد تعمیرکار مناسب و متخصص برای این کار انتخاب شود چرا که اگر لوازم یدکی به صورت نامناسب نصب شود می تواند آسیب جدی به خودرو وارد کند و کیفیت و کارایی آنها از بین برود .

بنابراین انتخاب تعمیرکار مناسب برای نصب این قطعات امری مستلزم دقت و مشورت می باشد.

خرید لوازم یدکی خودرو از سایت دولوکس کار

خرید لوازم یدکی دینا پارت خودرو از نمایندگی دینا پارت : سایت دولوکس کار

همانطوری که قبلا هم اشاره شد ، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی دولوکس کار ، توزیع کننده و فروشنده انواع لوازم یدکی خودرو و  نمایندگی رسمی لوازم یدکی دینا پارت می باشد. قیمتها در سایت دولوکس کار بروز می باشند و شما می توانید با عضویت در سایت از تخفیفات دوره ای این سایت بهره ببرید.

نمایندگی دینا پارت

فروشگاه دینا پارت نمایندگی های متعددی سرتاسر کشور دارد و شرکت دولوکس کار به عنوان یکی از چند شرکت برتر حوزه لوازم یدکی خودرو و به عنوان نمایندگی دینا پارت برتر کشور محسوب میشود. دولوکس کار با تضمین کیفیت محصولات دینا پارت برترین لوازم را به شما دوستان عرضه می کند.

شرکت دولوکس کار به عنوان نمایندگی شرکت دینا پارت با ارائه محصولات دینا پارت اصل و سالم به تمام افراد در سرتاسر ایران خدمات آنلاین خود را عرضه مستقیم می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *